Musikhusaften i selskab med Robert Putnam

Fredag den 23. maj. kl. 17.00-19.30

Program:
17.00-17.45 Reception i Musikhuset Aarhus

17.45-18.30 En aften i selskab med Robert Putnam - den amerikanske politolog, som Sunday Times har kaldt Den mest indflydelsesrige akademiker i verden i dag. Foredrag: "Når samfund splittes: Den voksende ulighed i USA"

18.30-19.30 Paneldebat: Kan Danmark lære af amerikanske erfaringer? Paneldeltagere: Robert Putnam (Harvard University), Mette Bock (MF, Liberal Alliance), Jens Jonathan Steen (analysechef ved Cevea), Esben Lunde Larsen (MF, Venstre), Lars Olsen (journalist og forfatter) og Ole Gregersen (forskningschef ved SFI). Ordstyrer: Orla Borg (Jyllands-Posten).

På tilmeldingssiden har du mulighed for at tilmelde dig den efterfølgende festmiddag på ARoS Aarhus kunstmuseum kl. 19.45-22.30. Pris 495,- inkl. vinmenu.

Tilmelding til denne aften er nu lukket.

Arrangeret i samarbejde med Aarhus Kommune, Folkeuniversitetet i Aarhus og SFI - det Nationale Forskningscenter for Velfærd.